حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

بلاگوجویچ: چهره واقعی تیم سیرجان را نشان دادیم|کیفیت لیگ والیبال ایران بالاست

  • کد خبر: ۱۰۰۴۰۹
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
بلاگوجویچ: چهره واقعی تیم سیرجان را نشان دادیم|کیفیت لیگ والیبال ایران بالاست
بازیکن صربستانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: به‌قدری بازی هیجان داشت که حس می‌کنم خالی از احساس شده‌ام، اما بالاخره چهره واقعی تیم سیرجان را نشان دادیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در دومین دیدارش در مرحله پلی‌آف لیگ برتر با نتیجه سه بر دو مقابل لبنیات هراز آمل به پیروزی رسید و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.
الکساندر بلاگوجویچ با اشاره به کسب دومین پیروزی تیمش مقابل لبنیات هراز آمل، گفت: قبل از این بازی می‌دانستیم که بازیکنان هراز با قدرت بیشتری نسبت به بازی اول به میدان خواهد آمد. آن‌ها با تاکتیک آماده‌تری وارد زمین شدند. فکر می‌کنم مهم‌ترین دلیل بازی خوب امروز سیرجان پیروزی در ست اول بود، بعد آن سعی کردیم که سطح بازی خود را حفظ کنیم. در امتیاز‌هایی که از حریف عقب می‌افتادیم، در واقعا لبنیات اشتباهات کمتری داشت.
بازیکن صربستانی تیم فولاد سیرجان افزود: این بازی بسیار حساس و پراسترس، احساسات‌مان را تخلیه کرد، چون بازی به‌قدری هیجان داشت که در حال حاضر حس می‌کنم خالی از احساس شده‌ام. با این‌که کلی احساس مثبت باید داشته باشم، اما قادر به صحبت نیستم، چون تمام احساس‌مان را در این بازی خرج کردیم و مطمئنم همه بازیکنان هم مثل من هستند. فقط به تیمم سیرجان برای عملکرد خوب بازیکنان در بازی امروز تبریک می‌گویم. به هم تیمی‌هایم افتخار می‌کنم. چون بالاخره چهره واقعی تیم سیرجان را نشان دادیم.
وی سطح لیگ برتر والیبال را هم بالا خواند و ادامه داد: لیگ بسیار قدرتمندی داریم و با توجه به کیفیت یکسان و بالای همه تیم‌ها، نمی‌توان از حالا گفت قهرمان می‌شویم یا خیر. در بازی‌های بعدی، شاید تفاوت تیم‌ها فقط در میزان انگیزه آن‌ها و یا درصد اشتباهات‌شان باشد. فقط می‌توانم با اطمینان بگویم که صد در صد برای این تیم و مردم سیرجان خواهیم جنگید و مایه غرور و افتخار آن‌ها خواهیم شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->